Моля, прочетете най-често задаваните въпроси преди да се свържете с нас

Колко ще платя за доставката?

Доставката се извършва с куриерска фирма “Еконт Експрес”.
Цената и условията за доставка може да видите ТУК.

  • Доставката до адрес на клиента се заплаща винаги от клиента!
  • Безплатна е всяка доставка до офис на Еконт на поръчка със стойност 100.00 лв или повече!
  • Всички поръчки се изпращат с опция “Преглед и тест на пратка преди доставка”!
  • При отказ от пратката цената за връщане трябва да бъде заплатена от клиента!

 

 

Какви начини на плащане се приемат в онлайн магазина?

Начини на плащане:

  • плащане при доставка (наложен платеж) Заплащането на стоки се извършва с НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ, при получаване на доставката от куриер или в офисите на куриерска фирма „Еконт Експрес“
  • плащане с банков превод – този начин може да се използва както при обикновен банков превод, направен в клона на банката, така и ако използвате Интернет банкиране.

БАНКА УниКредит Булбанк
IBAN: BG86UNCR70001525166673
BIC: UNCRBGSF
Получател: ФЕШЪН КИДС ГРУП ЕООД

 

След колко време ще си получа доставката?

При направна от Вас поръчка следете своя e-mail, там поръчката Ви ще бъде потвърдена и ще получите информация за датата на доставка!

 

 

Колко безопасно е пазаруването в онлайн магазина? Защитени ли са личните ми данни?

Fashionkids.bg Ви гарантира, че личните данни, които сте въвели при регистрацията в магазина, ще бъдат използвани единствено за целите на поръчките и доставките. Информация на трети лица не се предоставя, без Ваше съгласие, с изключение на оторизираните държавни органи.

  • Клиентите поръчват стоки и предоставят информация необходима за изпълнение на поръчката им доброволно.
  • Клиентите имат възможност да променят информацията която са подали, чрез своята регистрация.
  • Предоставената информация се използва само и единствено с цел обслужване на клиента.
  • Информацията предоставена от клиентите не се предоставя на трети лица, с изключение на партньорски фирми (куриерски служби и др.), пряко участващи в етапите на процеса на обслужване и изпълнение на поръчките на клиентите.
  • Информацията подадена от клиентите е защитена съгласно Закона за защита на личните данни, и се обработва в съответствие с неговите разпоредби и Регламента за защита на личните данни (GDPR).
  • Fashionkids.bg взима всички необходими мерки за защита на съхраняваната информация предоставена от клиенти, но не носи отговорност, ако с нея се сдобият трети лица в следствие на противозаконно осъществен пробив в системата на сайта.

 

 

Какво точно се случва след като си потвърдя поръчката?

При поръчка от сайта Fashionkids.bg доставката се извършва само на територията на България. Доставката се извършва в рамките на 3 – 5 работни дни и използваме куриерските услуги на „Еконт Експрес“  

Предлагаме опция „Преглед на пратка преди доставка“.

Ще получа ли фактура за поръчката си?

Крайната дължима сума представлява сбор от всички отделни продукти, които потребителят е заявил, плюс цената за доставка и евентуално цената за застраховка на пратката. Всички цени са с предварително начислено ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Цените са посочени в левове. Към всяка поръчка се прилага касов бон. Фактура се издава само по желание на клиента.

Кой размер да избера? Отговарят ли размерите?

На всеки производител и фирма размерите са различни, затова в информацията на всеки продукт сме описали подробно дадена възраст на какви см отговаря от дрешките, които предлагаме. Ако се колебаете за размер се свържете с нас, ще се радваме да Ви помогнем с избора! Приятно пазаруване:-)

Бебе 0-12 месеца

Размери на детски дрехи Mayoral 0-12 месеца

Мини 3-36 месеца

Размери на детски дрехи Mayoral 3-24 месеца

Бебе и Мини 0-36 месеца

Размери на детски дрехи 0-36 месеца

Дете 2-9 години

Размери на детски дрехи Mayoral 2-9 години

Тийн 8-18 години Момичета

Размери на детски дрехи Mayoral 10-18 години

Тийн 8-18 години Момчета

Размери на детски дрехи Mayoral 8-18 години

Дете и Тийн 2-16 години

Размери на детски дрехи 2-16 години

Размери на обувки

Размери на детски дрехи 2-16 години

Мини 3-24 месеца

Размери на детски обувки 3-24 месеца

Дете 2-9 години

Размери на детски обувки 2-9 години

Тийн 8-16 години

Размери на детски обувки 8-16 години
Мога ли да поръчам като гост без да съм регистриран потребител?

От Fashionkids.bg можете да направите поръчка като гост или като регистриран потребител.

Как мога да върна и стоката?

При отказ от сключен договоp, на купувача ще бъдe възстановенa сумaта без излишно отлагане, а то е най-късно в 14-дневен срок, считано от датата, на която продавачът получи съобщение от страна на купувача за отказ от сключен договора.

В случай че продуктът е бил употребяван, не може да се извърши отказ от сключен договор. В случай че върнатият продукт е непълен, увреден или видимо използван, продавачът има право да изисква компенсация за възникналите вреди.

За целите прилагане на правото за отказ от сключен договор, купувачът следва да уведоми за отказа от сключен договор продавача по електронната поща на адрес: info@fashionkids.bg

Необходимо ли е да плащам за връщането на стоките?

Сумата за доставка на върната стока ще бъде приспадната от стойността, която ще Ви бъде възстановена.

След като получим Вашата пратка в нашия склад, ще Ви изпратим уведомление за връщането по имейл, в което ще потвърдим получаването на пратката.
Ако върнете някоя от поръчаните стоки или цялата поръчка, стойността й ще бъде възстановена чрез първоначалния метод на плащане, като се приспаднат разходите за обратна доставка. Сумата за върната стока, платена с банкова карта, обикновено ще бъде възстановена по картата, която сте използвали за покупката. За върната стока, платена с наложен платеж, моля, предоставете Вашите банкови данни, по които бихте искали да възстановим сумата.

За да Ви възстановим сумата, моля имайте предвид следното:

  • Предоставената банкова сметка трябва да съвпада с името на лицето създало профил в Fashionkids.bg
  • Възстановяваме сума единствено към българска банкова сметка
  • Възстановената сума е в български лев
Мога ли да върна бельо и бански костюми, закупени онлайн?

Както всички други стоки, можете да върнете бански костюми и бельо, но се уверете, че стоките не са носени и са в оригиналното си състояние.

 

 

Каква гаранция мога да ползвам при покупка от магазина?

Информация за правата на потребителите, произтичащи от законовата гаранция по чл. 112-115 от ЗЗП.

Чл. 112

1. При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.

2. Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид:

т.1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие;

т.2. значимостта на несъответствието;

т.3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него.

Чл. 113

1. Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

2. Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя.

3. След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114 .

4. Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства.

5. Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди.

Чл. 114

1. При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113 , той има право на избор между една от следните възможности:

т.1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;

т.2. намаляване на цената.

2. Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

3. Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба.

4. Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително.

Чл. 115

1. Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.

2. Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора.

3. Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.

Как да се отпиша от бюлетина?

Ако в даден момент желаете да спрете да получавате нашите съобщения, можете да се отпишете от формата ТУК:

 

ПИШЕТЕ НИ

(shop@fashionkids.bg)